четвртак, 15. март 2012.

Dekolte



Želim da ti poklonim svoj dekolte,
preplavljen venama plavim,
koje, od širine grudnog mi koša,
žele da iskoče van kože
pod kojom su.
U ogledalu se vidi jasno -
pore mi bride,
i jedino pod tvojim prstima
taj tanak epiderm,
rastrzan između ključnih kostiju,
mogao bi doći do vazduha.
Tvoji prsti dotakli bi
i ovu medno drvenu tavanicu,
za kojom vape linije u mom grlu,
koja mi je nadomak glasa,
ali bez i jednog pokreta,
iako sam baš danas
prvi put uspela da poletim.
Tvoji prsti zasigurno bi rado
pristali da im moja bedra budu postelja,
bela i mirisna kao tvoj veliki i meki
kraljevsko plavi jastuk,
iako je veličina
tvojih sanjalačkih kriterijuma
nesaglediva.
Ipak, moja bedra bila bi
solidno pogodan izbor,
ili još bolje – potez.
Znam da je sve to privid -
sve, zarad sveže popucalog baršun-dekoltea,
rastrzanog samim sobom – tobom,
dovoljno da zariješ svoj pogled i misli
u njega,
i da pomisliš
koliko samo voliš tu toplinu,
koja isparava na samo jednu reč,
kao toplota koju stvara led.
Onda - smiraj dana
za moj krvotok
i tvoju suptilno žilavu strast.


Нема коментара:

Постави коментар